تابلو لوگو (تابلو فضای داخلی)

تابلو فضای داخلی به هنگام ورود به اماکنی مانند بانک‌ها، ساختمان های اداری، هتل‌ها, بیمارستان، مجتمع های تجاری، مترو و … دیده می شوند که لوگو و یا نوشته ای مرتبط با آن کسب و کار را به نمایش گذاشته است به این تابلوها تابلو فضای داخلی یا تابلو راهنما گفته می‌شود. اگر صاحب یک کسب و کار و یا یک شرکت هستید که جذب مشتری و تاثیر مثبت لوگو و شعار شما بر آنها برایتان مهم است شرکت نشان شهر می‌تواند بهترین تابلوهای فضای داخلی را برایتان طراحی و پیاده سازی کند.

یک تابلو لوگو زیبا رو با 20% تخفیف برای کسب و کارت سفارش بده!

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی

طراحی و ساخت تابلو

سرویس و نگهداری تابلو تبلیغاتی

تعمیر و نگهداری تابلو

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو با بهترین قیمت

نصب تابلو تبلیغاتی

نصب تابلو در بهترین موقعیت

قیمت ساخت تابلو لوگو (تابلو فضای داخلی)1403

قیمت تابلو راهنما و تابلو فضای داخلی در ۱۴۰۳ جهت اطلاع از قیمت دقیق طراحی و ساخت تابلو راهنما می‌توانید با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر در تماس بوده و با دادن اطلاعات دقیق از تابلوی مورد نظر خود قیمت دقیق تابلوی فضای داخلی مد نظر خود را به دست بیاورید

تواین ویدیو میتونی جواب این سوالات رو در مورد تابلو فضای داخلی پیدا کنی.

ما با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های برش لیزری همچنین با تکیه بر دانش و مهارت کارشناسان تابلوسازی نشان شهر می‌توانیم لوگو و نوشته‌های برجسته‌ای را برای شما طراحی کنیم که بتوانید در مرکز و کانون توجه مشتریان قرار بگیرید.

از من بپرس
کارشناس حضوری

در مورد تابلو فضای داخلی بیشتر بدانید…

میزان اهمیت تابلو فضای داخلی یا تابلو لوگو  از آنجایی که تابلو فضای داخلی می‌تواند ارتباط بهتر و بیشتری از نظر بصری با مشتری برقرار کند این تابلو می‌تواند باعث ماندگاری نام و نشان شما در ذهن مشتری شود و همچنین با توجه به زیبایی خاصی که این تابلو دارد محیط و فضای کاری شما را بسیار زیبا و لاکچری می‌کند. داشتن تابلو تبلیغاتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما داشتن تابلوی فضای داخلی نیز اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و می‌تواند مکمل تابلوی تبلیغاتی شما در بیرون ساختمان باشد.

نکات مهم برای خرید تابلو فضای داخلی سعی کنید تابلو فضای داخلی خود را از شرکتی سفارش دهید که دارای تنوع کاری و نمونه کارهای مختلفی باشد در این صورت می‌توانید با دیدن نمونه کارهای مختلف انتخاب بهتری برای طراحی تابلو مورد نظر خود داشته باشید.

در طراحی تابلو فضای داخلی بهتر است از نور و رنگ بندی صحیح استفاده شود به گونه‌ای که تابلو بتواند نظر مشتریان را در اولین نگاه به خود جلب کند که معمولاً از رنگ سازمانی آن محل استفاده می شود.در هنگام خرید تابلو فضای داخلی سعی کنید تابلو‌ی را انتخاب کنید که در ساخت آن از متریال‌های بی‌کیفیت استفاده نشده باشد تا تابلو در طول زمان تغییر رنگ نداده و ماندگاری بالایی داشته باشد.

مزایای اصلی تابلو فضای داخلی

  • دادن جلوه بصری بسیار زیبا به محیط کاری و ماندگاری شعار و برند شما در ذهن مشتریان
  • افزایش اعتماد مشتریان به برند و کسب و کار شما
  • بهبود جلوه حرفه‌ای شرکت از نظر مشتری

در ساخت تابلو راهنما شرکت می‌توان از نورپردازی حرفه‌ای متناسب با محیط کاری استفاده کرد تا در بهینه‌ترین و زیباترین حالت ممکن لوگو، شعار شرکت، نام فضاها و بخش های مختلف به نمایش در بیاید. معمولاً این تابلو بر روی دیوار بصورت آویزو یا میز قرار می گیرد .

قیمت تابلو فضای داخلی

قیمت تابلو راهنما تیم تابلوسازی شرکت بین المللی نشان شهر با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت برای برترین برندها, آماده کمک به رشد برند شما می‌باشد. لازم به ذکر است که تمامی تابلوهای ساخت این شرکت با گارانتی معتبر و نصب تابلو ارائه می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان جهت گرفتن قیمت تابلو راهنما شرکت و یا ادارات می‌توانید با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر در تماس باشید.

چه کسانی می‌توانند از تابلوی راهنما و یا تابلوی فضای داخلی استفاده کنند؟

تمامی شرکت‌ها, سالن‌های زیبایی, کلینیک‌های دندانپزشکی, فروشندگان مبل و دکوراسیون داخلی, بانک‌ها و موسسات مالی صرافی, کارگزاری‌ها, فروشگاه‌های زنجیره‌ای, انواع هتل‌ها, ادارات دولتی دفاتر حقوقی و غیره همگی می‌توانند از انواع تابلو راهنما استفاده کنند.

در صورتی که به دنبال یک شرکت تابلوسازی معتبر برای خرید تابلوی فضای داخلی با متریال هایی همچون استیل، پلکسی، چلنیوم، فلزی و یا سفارش اجرای لوگو روی دیوار هستید ما بهترین تابلوسازی تهران یعنی نشان شهر را به شما پیشنهاد می‌کنیم . همین حالا می‌توانید با کارشناسان نشان شهر در ارتباط بوده و از قیمت دقیق تابلو فضای داخلی برای کسب و کار خود مطلع شوید.

انواع تابلو فضای داخلی

به طور کلی می‌توان تابلو فضای داخلی یا تابلوهای راهنما را به چند دسته تقسیم کرد که شامل لوگو بصورت برجسته در فضاهای مختلف، تابلو اطلاع رسانی، تابلو مسیریاب و … است.

برندسازی با نصب تابلو لوگو شرکت خود در محیط کاری به مشتریان این طرز تفکر را القا می‌کنید که ما یک شرکت معتبر و بزرگ هستیم و از این طریق موجب جلب اعتماد بیشتر مشتری شوید.  شرکت تابلوسازی نشان شهر تابلو راهنما را برای انواع مراکز درمانی و مطب یا تابلوی موسسات مالی و بانکی همچنین تابلو مدارس فروشگاه‌ها و شرکت‌ها اجرا کرده است و با مراجعه حضوری به شرکت و یا وب سایت و یا پیج کاری نشان شهر می‌توانید نمونه کارها داخلی را مشاهده کنید تا قدرت انتخاب بیشتر و بهتری برای ساخت تابلو راهنمای شرکت خود داشته باشید.

ساخت تابلو راهنما درخواست کارشناس حضوری برای ساخت تابلو لوگو

مشتریان شرکت نشان شهر می‌توانند با توجه به نیاز خود به ساخت تابلو لوگو از شرکت نشان شهر درخواست کارشناس حضوری برای بررسی و طراحی بهترین تابلو لوگو برای شرکت خود نمایند.در تماس با کارشناسان نشان شهر می‌توانید درخواست کنید که یک کارشناس حضوری به محل کار شما مراجعه کرده و با توجه به متریال نورپردازی محیط کاری و رنگ‌های موجود در محیط یک تابلو لوگوی منحصر به فرد را برای شما با بهترین قیمت پیشنهاد طراحی و ساخت کند.

نصب تابلو لوگو

ساخت تابلو راهنما باید به گونه‌ای باشد که نه با تزیینات موجود در فضای کاری شما و نه با رنگ‌ها و یا نور تضاد داشته باشد به گونه‌ای که به هنگام نصب تابلو لوگو این تابلو به بهترین وجه ممکن جلوه نمایی کند. اهمیت طراحی و کارشناس حضوری برای ساخت تابلو راهنما زمانی مشخص می‌شود که ما از بهترین متریال ممکن و همچنین طراحی برای ساخت استفاده می‌کنیم به گونه‌ای که پیام برند شما را بدون گفتن حتی یک کلمه بیان کند بنابراین سعی کنید ظاهر و احساسی را که می‌خواهید در هنگام نگاه به تابلو راهنما به دست آورید به کارشناس ما بگویید تا بتواند نظر شما را در زمان طراحی به کار بگیرد.

سفارش تابلو راهنما دیواری

برای سفارش تابلو راهنمای دیواری مراحل زیر طی می‌شود:

  1. تماس با شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر در اولین مرحله مشتری با شرکت نشان شهر تماس گرفته و درخواست خود را برای ساخت تابلو راهنما زیبا به ثبت می‌رساند, مشاورین و کارشناسان شرکت نشان شهر شما را در زمینه انواع تابلوهای دیواری و انتخاب‌هایی که پیش رو دارید راهنمایی می‌کنند.
  2. بازدید حضوری توسط کارشناس تابلوسازی سپس یکی از کارشناسان تابلوسازی نشان شهر در محل کار و یا دفتر شما حاضر شده و با مشورت شما نوع تابلو و اندازه آن را تعیین می‌کند همچنین نحوه نصب تابلو راهنما مشخص خواهد شد در این مرحله تمامی نیازها و نظر شما برای ساخت تابلو راهنما دیواری به ثبت می‌رسد.
  3. ساخت تابلو راهنما دیواری در این مرحله نظرات شما که توسط کارشناس حضوری به ثبت رسیده است به طراح شرکت داده می‌شود تا بتواند یک تابلوراهنما منحصر به فرد مطابق با نظرات شما طراحی نماید.
  4. بازدید از طرح اولیه توسط مشتری بعد از اتمام طراحی تابلو راهنما مطابق با نظرات شما, با شما تماس گرفته خواهد شد که از طرح اولیه تابلو بازدید به عمل آوردید و آخرین تغییرات خود را که می‌خواهید بر روی تابلو اجرا شود اعمال کنیم در این مرحله تمامی معایب و یا کمی و کاستی‌های تابلو توسط کارشناس و مشتری رفع خواهد شد.
  5. نصب تابلو راهنما در مرحله پایانی بعد از طراحی و ساخت تابلو راهنما کارشناسان شرکت تابلوی مورد نظر را به محل کار و یا مکان مورد نظر شما انتقال داده و به صورت کاملاً حرفه‌ای و سریع تابلو مورد نظر را نصب خواهند کرد.

کیفیت و خلاقیت در نشان شهر حرف اول را می زند!

ما در مجموعه نشان شهر از متریال‌های درجه یک استفاده کرده و با ترکیب آنها توسط نور و همچنین قرار دادن تابلو در بهترین مکان ممکن شرکت شما می‌توانیم نام و نشان شما را در ذهن مشتریان ماندگار کنیم.

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو تبلیغاتی با بهترین قیمت

کارشناسان تابلوسازی نشان شهر آماده ارائه مشاوه رایگان هستند.تماس بگیرید…

متریال اورجینال و مطمئن

با کمترین قیمت بهترین تابلو رو داشته باش

ما در نشان شهر به فکر جیب شما هستیم تا با کمترین قیمت یک تابلو با بهترین متریال داشته باشید.

تابلوسازی نشان شهر
سفارش بهترین تابلو

گالری تابلو های فضای داخلی ساخت شرکت نشان شهر

keyboard_arrow_up