فقط چند ساعت تا پایان 20% تخفیف طراحی و ساخت تابلو باقی مانده است

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار و یا مغازه ات رو داری نگران قیمت نباش و همین الان با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر تماس بگیر!!

خرید تابلو آویز مغازه

یکی از زیباترین و پرکاربردترین تابلوها, تابلوی آویز مغازه می‌باشدکه مبتوان از آن به عنوان تابلو مغازه مدرن نام برد  استفاده از این تابلو را می‌توان بیشتر در راهروهای متروها و یا راهرو طبقات به عنوان تابلو راهنما مشاهده کرد به دلیل جذابیت و قیمت مناسب این تابلو یکی از پرفروش‌ترین انواع تابلوها به شمار می‌رود.

به تابلوهای آویز تابلوهای سقفی نیز گفته می‌شود تابلوی سقفی دارای پایه‌های بسیار محکم برای نصب و آویزان شدن بر روی سقف می باشند و می‌تواند وزن زیادی را نیز تحمل کند.

بهترین تابلوسازی تهران برای سفارش تابلو آویز و یا تابلو سقفی

تابلو آویز مغازه
تابلو آویز مغازه

جهت ساخت یک تابلو آویز سقفی جذاب و با کیفیت باید با یک شرکت تابلوسازی با تجربه حرفه‌ای تماس گرفته و تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید شرکت تابلوسازی نشان شهر می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت تابلوهای آویز در تهران باشد این شرکت با ارائه مشاوره رایگان می‌تواند شما را برای رسیدن به یک تابلو سقفی حرفه‌ای راهنمایی کند.

قیمت ساخت تابلو آویز یا تابلو سقفی در سال ۴۰۳

قیمت تمام شده برای ساخت تابلو آویز یا تابلوی سقفی در سال ۱۴۰۳ به عوامل مختلفی همچون اندازه تابلو متریال مورد استفاده پیچیدگی تابلو و طرح نهایی بستگی دارد اما برای دریافت قیمت دقیق تابلو آویز می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای تابلوسازی نشان شهر در تماس باشید تا علاوه بر مشاوره رایگان از خدمات کارشناس حضوری در محل نیز برخوردار شوید.

فرایند سفارش ساخت تابلو آویز

  1. قیمت تابلو آویز مغازه
    قیمت تابلو آویز مغازه

    برای ساخت تابلوی آویز ابتدا با شرکت تابلوسازی نشان شهر تماس گرفته تا کارشناسان این شرکت نیازهای تبلیغاتی شما را برای ساخت تابلو دریافت کنند

  2. در مرحله بعد یک کارشناس حضوری به آدرس محل کسب و کار و یا نصب تابلوی آویز سقفی مراجعه کرده و از نزدیک نیازهای سازه تابلو و اندازه آن را بررسی می‌کند
  3. بعد از بررسی نیازها و در نظر گرفتن نظر مشتری برای ساخت تابلوی طرح‌های مختلفی پیاده سازی می‌شود که هر کدام از این طرح‌ها دارای قیمت‌های مختلف با توجه به متریال و اندازه تابلو می‌باشد. در این مرحله مشتری با توجه به نیاز و بودجه ساخت تابلو سقفی خود بهترین طرح را جهت پیاده سازی فیزیکی انتخاب سفارش می‌دهد
  4. در مرحله بعد ,طرح انتخابی کارفرما با استفاده از متریال‌های مختلف بسته به نیاز پروژه از جمله پلکسی گلاس، مولتی استایل، استیل ضد زنگ و پنل کامپوزیتی طراحی و آماده نصب می‌شود
  5. در این مرحله کارشناسان تابلوسازی نشان شهر تابلوی نهایی را به محل نصب منتقل کرده و توسط کابل یا پروفیل فلزی اقدام به نصب تابلو داخل و یا تابلو سردر مغازه  می‌کند.

در چه مکان‌هایی می‌توان از تابلوی آویز استفاده کرد

خرید تابلو آویز و تابلو سقفی
خرید تابلو آویز و تابلو سقفی

استفاده از تابلوهای آویز در اکثر مکان‌های پزشکی درمانی پاساژ‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، بیمارستان ها، ترمینال‌ها و یا هر مکان دیگری که نیاز به معرفی خدمات راهنمایی مخاطبان دارد مرسوم می‌باشد این تابلوها به دلیل محل و نحوه نصب متفاوتی که دارند می‌توانند نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

از نکات مهم برای طراحی تابلوی سقفی و یا تابلوی آویز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. در طراحی تابلوی سقفی باید زاویه دید مخاطب و خوانایی تابلو به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد تا تابلو بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را به مشتریان و یا مخاطبان ارائه کند
  2. به دلیل ماهیت آویزان بودن این نوع تابلوها از سقف باید تابلو به صورت دو طرفه طراحی شود تا از هر طرف بتواند دید خوبی به مخاطب ارائه کند.
  3. یکی از انواع تابلوهای آویز تابلو لایت باکس ویز می‌باشد این تابلو به دلیل استفاده از نور در طراحی خود دارای ‌جذابیت بصری و خوانایی بسیار خوبی می‌باشد.
  4. محل نصب تابلو آویز باید به گونه‌ای باشد که تمامی مشتریان بتوانند اشرافیت کاملی به تابلو داشته باشند به گونه‌ای که محتویات و نوشته تابلو را از هر زاویه دیدی بتوانند به راحتی مشاهده و بخوانند اما این موضوع نباید باعث شود که تابلو مانع عبور و مرور مشتریان و یا مخاطبان شود.
  5.  متاسفانه امروزه در برخی از فروشگاه‌های بزرگ مشاهد نصب تابلوهای آویز سقفی به گونه‌ای بسیار نامناسب هستیم که نه تنها تابلو نمی‌تواند خدمتی یا محصولی را به مخاطب معرفی کند بلکه مانع حرکت و جابجایی آنها در بخش های مختلفی از فروشگاه‌ها می‌شود.

تابلو آویز مغازه

تابلوهای بسیار زیبا و جذابی که ورودی کافه‌ها و رستوران‌ها و غیره قرار می‌گیرد و با جذابیت بصری بسیار بالایی که دارد شما را به داخل مکان مربوطه می‌کشاند تابلو آویز مغازه نام دارد.

برای بالا بردن جذابیت بصری تابلو مغازه از صفحات پلکسی گلاس همراه با قاب فلزی و لامپ‌های اس‌ام‌دی استفاده می‌شود این تابلو نقش بسزایی در جذب و جلب نظر مشتریان و رهگذران دارد.

تابلو آویز چوبی

زمینه ساخت این نوع تابلو از انواع چوب درختان مختلف می‌باشد که توسط تابلو سازان ماهر ه گونه‌ای پرداخت شده است که جذابیت بصری دوچدانی به تابلو آویز می‌دهد این تابلو بیشتر در کافی بارها و رستوران‌ها استفاده می شود . تابلو آویز چوبی را می‌توان با حروف برجسته نیز ترکیب کرد و یک تابلو بسیار زیبا و منحصر به فرد را ساخت اتصالات این تابلو نیز از نوع فلزی هستند و معمولاً با زنجیری طلایی به سقف متصل می‌شوند.

انواع اتصالات در تابلوهای آویز و یا تابلو سقفی.

جهت نصب و اتصال تابلو آویز به سقف مکان مورد نظر از اتصالاتی همچون بسته تابلو قلاب آویز تابلو زنجیر آویز تابلو پایه تابلوی آویز گیره تابلوی آویز استفاده می‌شود .

لازم به ذکر است که نصب این نوع تابلو به دلیل قرار گرفتن تابلو در ارتفاع و امکان سقوط تابلو در صورت عدم نصب اصولی نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد تا تابلو به بهترین شکل ممکن در مکان مورد نظر نصب شود.

مزایای تابلو آویز مغازه

تاثیر و ماندگاری بالای شعار و یا تبلیغات شما در ذهن مشتریان به دلیل جذابیت زیادی که این تابلو دارد

سهولت در جابجایی و نصب در مکان دیگر در صورت انتقال کسب و کار فروشگاه و یا تغییر آدرس

نگهداری ,تعمیر و شستشو آسان تابلو بدون داشتن تخصص خاص

قیمت و هزینه مناسب تابلو آویز مغازه به دلیل تنوع در متریال ساخت و طراحی

تابلو چلنیوم آویز

تابلو چلنیوم آویز
تابلو چلنیوم آویز

یکی از زیباترین تابلوهای تبلیغاتی تابلوی چلنیوم می‌باشد این تابلو به دلیل جذابیت بصری زیادی که دارد جزو تابلوهای لاکچری و مدرن محسوب می‌شود که در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.ساخت تابلو چلنیوم آویز می‌تواند تبلیغات کسب و کار و یا خدمات شما را از سایر رقبا بسیار متمایز سازد.

از مزایای تابلو چلنیوم آویز می‌توان به تنوع رنگی بالا مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ماندگاری بسیار بالا لامپ‌های بسیار کم مصرف استفاده شده داخل تابلو آویزان چلنیوم اشاره کرد.

تابلو آویز برای کافه

امروزه استفاده از تابلوی آویز برای کافه‌ها بسیار مرسوم شده است به گونه‌ای که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی کافه‌ها تابلوی آویز هر کدام از بخش‌های کافه را نیز مطابق با متریال مورد استفاده در دکوراسیون داخلی سفارش می‌دهند.

با کمک تابلو آویز کافه می‌توانید مشتریان خود را به بخش‌های مختلف کافه راهنمایی کنید.

 

نگران قیمت طراحی و ساخت تابلو نباش, ما کنارتون هستیم 🙂

راستی میتونی کارشناس حضوری رایگان هم درخواست کنی!!

کارشناسان خبره, شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره رایگان و برآورد قیمت طراحی و ساخت بهترین تابلو تبلیغاتی به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی مفید

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار یا خدماتت رو داری اصلا نگران قیمتش نباش….

مشاوره رایگان دریافت کن
02188300886
09125725622

اشتراک گذاری این مطلب

برخی نمونه کار های ما
keyboard_arrow_up