فقط چند ساعت تا پایان 20% تخفیف طراحی و ساخت تابلو باقی مانده است

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار و یا مغازه ات رو داری نگران قیمت نباش و همین الان با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر تماس بگیر!!

تابلو پلکسی طلایی

تابلو پلکسی طلایی  به انگلیسی (Gold plexiglass sheet) طرفداران زیادی در میان اصناف و مشاغل مختلف به دلایلی همچون جلب توجه، چشم نوازی، ویژه کردن فضای اتاق ،داشتن کلاس کاری بالا و بسیاری موارد دیگر پیدا کرده است.از این رو این تابلو یشترین کاربرد را در سالن‌های زیبایی فروشگاه‌های بزرگ و لاکچری مراکز و مغازه فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه به عنوان تابلوی سردر مغازه را دارد .

همچنین تابلو پلکسی طلایی بهترین انتخاب برای تابلوی راهنما و عنوان اتاق مطب‌های پزشکی و وکلا و شرکت‌ها می‌باشد.

تابلو پلکسی طلایی دارای انواع مختلفی از جمله طلایی مات طلایی نوشته و طلایی آینه‌ای می‌باشد که توانسته است این تابلو را برای مشاغل مختلف و سلیقه‌های گوناگون به بهترین انتخاب تبدیل کند.

یکی از بیشترین موارد استفاده از تابلو پلکسی طلایی ساخت لوگو و برند شرکت‌ها برای قرار گرفتن در اتاق‌های کنفرانس اتاق‌های کار و ویزیت می‌باشد.

راهنمای ساخت و انتخاب بهترین تابلو پلکسی طلایی

یکی از راه‌های انتخاب و ساخت بهترین تابلو پلکسی و سفارش دادن از یک شرکت خاص, دیدن نمونه کارهای مختلف آن شرکت در مکان‌های گوناگون و متریال‌های مختلف می‌باشد .

این کار به مشتریان کمک می‌کند تا موارد استفاده شده, تخصص آنها و البته قیمت تابلوی پلکسی طلایی را با سایر شرکت‌ها مقایسه کرده و بتواند شرکتی معتبر و با سابقه را برای ساخت تابلوی خود انتخاب کند.

برای چه تابلوهایی از پلکسی طلایی مات استفاده می‌شود؟

ورق‌های پلکسی طلایی از ویژگی‌های منحصر به فرد خود در دو نوع مات و شفاف تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام از این ورق‌ها در تابلوها و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند به عنوان مثال تابلو پلکسی طلایی مات بیشتر در مکانها و مشاغل زیر مورد استفاده قرار میگیرد .

  •  ساخت تابلو دکوراتیو داخلی با طرح خانه و املاک برای دیوار بنگاه‌های فروش و اجاره ملک.
  • تابلو دفاتر وکالت در سالن‌های ساختمان‌ها و برج‌ها
  • تابلو راهنمای اتاق‌ها در ازمان‌ها و ادارات مختلف
  • تابلو لوگو و شعار در کلینیک‌های زیبایی لیزر مزون بوتیک‌ها  آرایشگاه‌های بانوان

آیا تابلو پلکسی طلایی مات برای شغل من مناسب است؟

کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه تابلوسازی نشان شهر با توجه به ماهیت شغل شما و در نظر گرفتن سلیقه و نظر شما پیشنهاد می‌کنند که آیا تابلوی پلکسی طلایی مات برای کسب و کار و شغل شما گزینه مناسبی است یا خیر.

هدف کارشناسان نشان شهر ساخت یک تابلو منحصر به فرد و خلاقانه برای نیاز شما و متناسب با سلیقه شماست بنابراین در صورت مناسب نبودن تابلوی پلکسی طلایی مات برای بیزینس شما کارشناسان ما بهترین گزینه را ه شما پیشنهاد می‌دهند.

ورق پلکسی آینه‌ای چیست و در کجاها کاربرد دارد؟

ورق پلکسی آینه‌ای در دو طیف رنگی طلایی و نقره‌ای تولید می‌شود که از جنس پلکسی گلاس بوده و اکثراً علاوه بر مصارف تبلیغاتی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی بیشتر به عنوان تزیینات داخلی در دفاتر کاری دندانپزشکی‌ها دفاتر وکالت فروشگاه‌ها و یا با هدف زیباسازی دکور منزل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از این ورق در دکوراسیون داخلی می‌تواند فضایی جذاب و متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد.

از کجا پلکسی طلایی نوشته یا نوشته طلایی بخریم؟

به نوشته‌های طلایی حروف برجسته که از جنس ورق های پلکسی می‌باشد تابلوی پلکسی طلایی نوشته نیز گفته می‌شود پلکسی طلایی نوشته در اصل برش ورق‌های پلکسی توسط دستگاه برش لیزری یا cnc می‌باشد .

تیم تابلوسازی نشان شهر با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی تابلوهای تبلیغاتی  دارا بودن پیشرفته‌ترین دستگاه‌های برش لیزری برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی دکوراتیو و غیره خدمات آماده سازی و طراحی نواع مختلف تابلوها را برای مشتریان در سراسر کشور انجام می‌دهد.

شما می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از متخصصان نشان شهر برای طراحی تابلوی پلکسی طلایی مخصوص کسب و کار خود از ۲۰ درصد تخفیف در قیمت تابلوی پلکسی طلایی نیز بهره‌مند شوید.

شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر یکی از بهترین تابلوسازی تهران می‌باشد که انواع تابلوهای تبلیغاتی از جمله پلکسی و سایر مدل‌ها را با بهترین کیفیت و دقت و ظرافت تولید میکند.

تفاوت پلکسی نشکن و طلق پلکسی

یکی از سوال‌هایی که بیشتر کاربران در مورد آن سوال می‌کنند و اکثراً به اشتباه مفهوم آن را متوجه شده‌اند این است که پلکسی نشکن همان طلق پلکسی است.

اما باید گفت مفهوم این دو مورد کاملاً با یکدیگر متفاوت است در واقع پلکسی نشکن یک نوع ورق پلی کربنات است که در مقابل ضربه محکم‌تر از طلق پلکسی می‌باشد و مانند جنس پلاستیک استحکام بالایی دارد در حالی که طلق پلکسی یک نوع ورق آکرولیک است که از پلکسی نشکن نرم‌تر و دارای استحکام کمتری نیز می‌باشد.

تفاوت طلق پلکسی با پلکسی نشکن در ساخت تابلو

  1. ورق‌های طلق پلکسی نسبت به پلکسی نشکن از قیمت کمتری برخوردار هستند بنابراین هزینه تمام شده آنها نیز کمتر است.
  2. ورق‌های طلق پلکسی با توجه به ضخامت و استحکام کمتری که نسبت به پلکسی نشکن دارند از وزن کمتری برخوردار هستند.
  3. تابلوی نهایی ساخته شده از جنس طلق پلکسی ساده‌تر از تابلوی ساخته شده از جنس پلکسی نشکن نصب می‌شود.
  4. ورق پلکسی نشکن به دلیل ضخامت بالاتر و استحکام بیشتری که دارد از شفافیت کمتری نسبت به طلق پلکسی برخوردار است.

آیا می‌توان از طریق شرکت نشان شهر ورق‌های پلکسی طلایی را برای طراحی دکوراسیون داخلی تهیه کرد؟

خیر تیم تابلوسازی شرکت نشان شهر صرفاً فعالیتش در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلوی پلکسی طلایی تابلوی مات استیل حروف برجسته و غیره می‌باشد.

از آنجایی که نشان شهر در حوزه کوراسیون داخلی فعالیت نمی‌کندپخش و فروش عمده انواع آینه پلکسی از جمله آینه پلکسی مربعی آینه پلکسی دایره‌ای جزو خدمات قابل ارائه در این شرکت نمی‌باشد.

نگران قیمت طراحی و ساخت تابلو نباش, ما کنارتون هستیم 🙂

راستی میتونی کارشناس حضوری رایگان هم درخواست کنی!!

کارشناسان خبره, شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره رایگان و برآورد قیمت طراحی و ساخت بهترین تابلو تبلیغاتی به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی مفید

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار یا خدماتت رو داری اصلا نگران قیمتش نباش….

مشاوره رایگان دریافت کن
02188300886
09125725622

اشتراک گذاری این مطلب

برخی نمونه کار های ما
keyboard_arrow_up